
De a probléma (ha ezt annak tekintjük) megoldva. Rátaláltam ugyanis a programra, amellyel a hazai kötöttpályás közlekedést is kipróbálhatjuk. Helyesebben, hogy milyen a vezetők dolga. A telepítéshez szükséges infók, valamint a pályák itt és itt. A kedvencem eddig a kisföldalatti, ott rövidek a megállók, sok az eksön, míg a Stadionok és a Keleti között két perc is eltelik. Továbbá kiválók a villamosvonalak, főleg a maratoni hosszúságú tizennégyes.
Persze fikció, hiszen a hármas metrót igazából nem ember, hanem számítógép vezeti, és így lesz ez a négyessel is, amelyet ugyancsak kipróbálhatunk. (Ez különösen vicces, mert a megszokott hang helyett itt egy mutáló tinédzser mondja föl a megállók nevét.)
Sajnos a hanghatások miatt (még) nem merem a szerkesztőségben játszani. Hülyén venné ki magát, ha öt kolléga volna kénytelen hallgatni a jól ismert BKV-dallamot, az ajtók záródására való felhívást, a Kálvin tér közeledtének ismertetését és az anyázódást, amit akkor rendezek, ha nem sikerül tartani a menetrendet, vagy túlcsúszok az állomáson.
Have fun.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése