2009. február 21.

Bemutatom a zenekaromat.

Jó játék, a Webisztánon találtam.

A lényeg: az együttesed neve az lesz, amit a Wikipedia random article linkje elsőre dob, a bemutatkozó album címe a random quotation oldalon legfelül található idézet utolsó néhány szava, a borítókép pedig a flickr-ről való, az utolsó 7 nap érdekes képei közül a harmadik. (Ez utóbbinál csaltam, és nem a harmadikat, hanem a negyediket választottam, ennyi belefér.)


Azt hiszem, találó, passzol a Zoli vagyok által rám ragasztott bitazenés sztereotípiához.

Amúgy ausztrál létünkre britpopot játszunk.

4 megjegyzés:

sHelf írta...

a Webisztán pont előtted van a feedlistán (abc-ben hátulról előre haladok), és pont most olvastam ott, de ide kommentelek. :]
itt az enyém.
én annyit csaltam, hogy a második random wikis cikket használtam, mert elsőre egy már létező együttest dobott.

lehetünk az előzenekarotok?

bitadani írta...

simán lehettek, a kép meg a név alapján ez úgyis valami amerikai, garázsrockot játszó tinizenekarnak tűnik ;)

sHelf írta...

olyasmi. vidám skater rock mielőtt jön a komoly britpop ;P

bitadani írta...

persze, őrjöngjetek csak, mi meg majd sírunk a színpadon és gyerekkori barátaink alkoholproblémáiról énekelünk ;)