2009. június 4.

A máskülönben unalmas és talán a három évvel ezelőttinél is nívótlanabb választási kampányt ma az alábbiak dobták fel:

  • az újabban már stabilan a Matula szintjét hozó Morvai Krisztina azt javasolta a büszke magyar zsidóknak, hogy apró metélt farkincájukkal játszanak az ő baszogatása helyett
  • az MSZP egy 1957-ben írt angol nyelvkönyvvel lepte volna meg Áder Jánost, de küldötteik csak a portásig jutottak; hiába, '57 jó éve volt a kommunistáknak, ráadásul egyikük közlése szerint a párt listájának első tizenöt helyezettje, idézem, túlsúlyban (muhaha) három európai nyelvet beszél
  • a Facebookon a korábbinál is kicsinyesebben estek egymásnak SZDSZ-es és LMP-s ismerőseim, ami ismét világossá tette, hogy ezekre a pártokra nem lehet szavazni, még a kisebbik rossz elvét követve sem; maradna tehát az MDF, amelyet azonban Bokroson túl döntően rovarirtók, rendőrverő pervezek és a magyart törő arisztokraták erősítenek

Így hát egyetlen kérdés maradt június hetedikére, hogy tudniillik faszt rajzoljak-e a szavazólapra vagy szmájlit.

Ez az én endorsementem.

8 megjegyzés:

b. írta...

szerintem faszt, abban ugye jók vagyunk, lásd KVK-jegyzet :P

Pancs írta...

:D :D

sHelf írta...

Szmajli!!
En azt fogok, dontottem. :)

bitadani írta...

mert te jó gyerek vagy :)

de itt, ahol gellérthegyi villákban lakó mammerek számolják a szavazatokat, lehet, hogy a fasz nagyobb megütközést keltene :D

K írta...

Én már tavaly is faszt rajzoltam...

dilike írta...

MCF? hmmm?
http://www.komment.hu/tartalom/20090604-velemeny-a-ciganyok-kepviselete-az-europai-parlamentben.html

amúgy hernyót a karikákból.

bitadani írta...

kolompár orbán? no way.

hiába talált egy nem nagy ostobaságokat beszélő fiút a lista élére, azért nekem sok ott a csalás, sikkasztás meg drogügy a környéken :)

dilike írta...

az én ismerőseim jobbik-rosszabbik vonalon szidják egymást. hiába na, vidéki vasutas nem fészbúkol :D

kolompár nálam se járja, de antal dániel cikke érdekes

marad a hernyó, szép hosszú