2006. szeptember 3.

Idekívánkozik (ugye?), hogy először nem is rádiós, hanem sportújságíró akartam lenni (pontosabban először kukás, mozdonyvezető, buszsofőr, ahogy mindenki más), aztán sportriporter, aki kiabálja, hogy gól, ha kell.

Ezután jött a rádiózás. (Illetve, mint láttunk, nem jött, de jöhetett volna akár.)

Kacérkodtam vele korábban is, de igazán csak azután, hogy rátaláltam a Radio Bridgen LBJ-re, aki anyámkorabeli nő, tizenhét évesen neki köszönhettem többek közt a Placebót meg Vonnegutot, sokat tehát. Azzal telt minden vasárnap este, hogy őt hallgattam, kezemet a REC-re téve.

És egy világ omlott össze, amikor kiderült, hogy nincs tovább, Muse és Manic Street Preachers helyett Modern Talking, LBJ helyett pedig B. Tóth László (BTL, nyilván) a folytatás.

Azóta nem akarok rádiós lenni.

2 megjegyzés:

bitadani írta...

én is, komoly szerepe volt szellemi érésemben (ha ugyan beszámolhatok ilyesmiről)...

bitadani írta...

rejtett, csak igazán kifinomult lelkek veszik észre ;)