2006. december 30.

Na, az volt, hogy először nem tudtam belépni, mert átvariálták a rendszert, aztán meg nem akartam írni, mert a Dani elég szomorkás pósztokat nyomott, és nem akartam két szipogás közé benyomni valami marhaságot.

Most viszont muszáj, mert mindjárt jön a Dani évértékelő pósztja, aztán inkább az búcsúztassa az évet, mint az alant olvasható elmebetegségem.

Szóval: biztos emlékeztek, a Daninak van egy új pajtása, aki 13 éves, és eldumálgatnak mindenről, leveleznek, a srác kereste meg a Danit a myvipen. Nos, én megtaláltam a Daninak küldött levél eredetijét. Tudjátok, a Word tárolja a javításokat is - utóbbiakkal együtt publikálom, íme:

Csirip-csirip! Brávó! izé...

Kedves Dani!

Én egy 63 éves férfi 13 éves fiú vagyok, és imádok a neten friss húsra vadászni új barátokat megismerni. Régóta figyelem a munkádat, és nagyon tetszel tetszik.

Szeretnélek sokkal közelebbről megismerni, csak miattad néztem a HírTV-n kedvencem még Ókovács Szilveszter és Turul is.

Mondd csak, szoktál te csajozni? És ha igen, mit csinálsz akkor? (csak azt írd le, te mit csinálsz, a nő nem érdekel). Szerinted problémát jelent egy kapcsolatban a nagy korkülönbség?

Úgy tudom, régen sportoltál is - szerinted mi a fontosabb egy tesitanárnál, az, hogy diplomája legyen, vagy hogy jó kapcsolata legyen a gyerekkel, szeresse őket dögönyözni, és mindig nyitott legyen a problémáikra, akár éjszaka is meghallgassa őket, beszélgessen velük, a lakásán is?

Meg kell mondjam ugyanakkor, jobban örülnék, ha a polgári oldalt erősítenéd, szükség lenne ott ilyen ábrándos tekintetű, fiatal fiúkra, és akkor sokkal többet találkozhatnánk találkozhatnál a polgári oldal vezető intellektusaival.

Mondd csak, lenne kedved találkozni velem? Szívesen meghívnálak egy vacsorára, ne félj, nem átcímkézett kajából, megnéztem a Fidesz honlapján a Selmeczi Gabi listáját, amit az indexről töltöttek le. Levelemhez mellékelten küldök egy vonatjegyet, csak ide retúr, amit a hitelkártyámmal a szüleim hitelkártyájával fizettem ki. Küldök egy fotót is, amin kicsit idősebbnek látszom, de majd meglátod, nagyon fiatalos vagyok. Kérlek, ne szólj erről anyukádnak, csak gyere, gyere, te szelíd tekintetű kisfiú!

K. Imre

K. Imi

1 megjegyzés:

Zsófi írta...

mondhatnám, hogy hehe, de azt már mondták.
Fuj, micsoda rosszindulat (de tetszik, nagyon tetszik...)