2009. szeptember 4.

Írtam egy verset.

Még zümmög a kertben a nyáribogár
de a fákban szétfut az ősz
a szív de kopasz ma a vágy de kopár
elszunnyad minden iromba

s már alszik a sörmaradék a pohár
fenekén és alszik a tévé
és ma a szépszavu Pataricza Eszter
is alszik hallgat a szinkron

és alszik az asztal a szék meg az ágy is
alszik az Excel a Word
s a tőzsdén alszik a sok sunyi részvény
aludjunk hát te is én is


Mondhatnátok most, hogy ezt a verset nem én írtam, hanem a Babiczky Tibor, de erről szó sincsen.

Én csak "az internetet a napi gyakorlatnak megfelelően információszerzésre és -gyűjtésre használtam". "Nem gondolom, hogy bárki önálló szellemi tulajdonát vagy teljesítményét illetéktelenül felhasználtam volna."

Ráadásul "nem hiszem, hogy létezne ma Magyarországon olyan költő, aki ne követett volna el hasonló súlyú plágiumot".

Meg aztán szerkesztettem is az eredetin, elhagytam az utolsó versszakot. "Valóban szerencsésebb lett volna, ha a költeményt jobban a saját képemre formálom", de azért én így is kurvanagy költő vagyok. Még keresem a publikálására méltó irodalmi folyóiratot.

(Előzmények és kommentek itt és itt.)

2 megjegyzés:

rás írta...

B* meg! Most újabb blogot kellett fölvennem a "Könyvjelzők" mappába. :)

cyberpop írta...

Ez nagggyon jó!