2009. október 5.

Holnap hajnalban elutazunk Svédországba, ahol egy hétig Ann-Marie és Tomi vendégei leszünk.

Rég voltam ennyi időt külföldön, rám is fér. (Majdnem azt írtam, hogy a pihenés, de mivel május óta mást se csinálok, feltehetően valami más.)

Ami a gyakorlati tudnivalókat illeti: nem viszünk útikönyvet és nincs listánk arról, hogy mit kell feltétlenül megnézni, majd elkalauzolnak minket azok, akiknek Göteborg az élőhelyük. Annyi biztos csak, hogy megyünk Stockholmba, onnan pedig éjjel átvonatozunk Koppenhágába.

Ez nagy távolság, legutóbb Andrissal, Madridból Faróig utaztunk ennyit (illetve kicsivel kevesebbet) egyhuzamban, de akkor az út első felét Lisszabonig repülővel tettük meg, ott szálltunk csak vasútra. Ezúttal viszont végig vonattal megyünk. Ez ígéretes, szeretek utazni; úgy értem, nemcsak ottlenni, megérkezni szeretek valahová, de útközben lenni is.

Amúgy miután két év elteltével túllendültem a képeim elvesztésén, és vettem egy memóriakártyát, fényképezni fogok, ami komoly időveszteséget (a többieknek bosszúságot) okoz majd mindenhol.

Mivel Tomi geek, nyilvánvalóan sokat leszünk online, úgyhogy várhatók esetleg valósidejű beszámolók itt.

7 megjegyzés:

b. írta...

legyenek valósidejű beszámolók + képek, és ne feledd a haszonállatot, illetve a bevándorló gyereket :)

rás írta...

Jó utat és boldog születésnapot!

cyberpop írta...

Na, mégse felejtettem el: Isten éltesse édes úr!

bitadani írta...

koszonom :)

cyberpop írta...

Na hun az a valósidejű beszámoló?

bitadani írta...

az már sehol, mert ma visszajöttünk :)

de retrospektív lesz, több is.

b. írta...

akkor hajrá :) kivi vagyok ugyanis